22 Kasım 2024 Cuma
İstanbul 13°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

25 milyar dolar için IFCO itici güç olacak

İstanbul Fashion Connection Hazır Giyim ve Moda Fuarı – IFCO dün düzenlenen bir törenle açıldı.

25 milyar dolar için IFCO itici güç olacak
A+ A-

EKONOMİ SERVİSİ

İstanbul Fashion Connection Hazır Giyim ve Moda Fuarı – IFCO dün düzenlenen bir törenle açıldı. İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) ve İstanbul Ticaret Odası’nın (İTO) işbirliğinde düzenlenen, 400’den fazla hazır giyim firmasının katılımcı olduğu fuarın açılışına Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle de katıldı. Gülle, “2022 için 250 milyar dolarlık bir hedef koyduk. 250 milyar dolarlık hedefin 25 milyar dolarını, yani yüzde 10’unu hazır giyim ve konfeksiyon sektörü yapabilir. Pandemi döneminde birçok marka siparişlerini Türkiye’ye kaydırdı. İlk kez bizimle çalışmak için gelenler oldu. Geçen yıl birçok firmamız siparişlere yetişmekte zorlandı. Ülkemize olan ilgiyi önümüzdeki bir fırsat olarak değerlendirmeliyiz.” dedi.

EN BÜYÜK OLACAK

Açılışta konuşan İHKİB Başkanı Mustafa Gültepe, “Özellikle Türkiye ile daha önce hiç çalışmamış markaların gelmesi bizi heyecanlandırıyor. Fuarımızı 90’a yakın ülkeden 3 binin üzerinde nitelikli alıcı, 10 binden fazla sektör ilgilisinin ziyaret etmesini bekliyoruz. Bu sinerjinin elbette pozitif yansıması olacak.” derken İTO Başkanı Şekib Avdagiç de, 7 holde 35 bin metrekarelik alanda, 596 katılımcı ile düzenlenen fuarın, gelecek yıllarda Avrupa’nın en büyük sektörel fuarı olarak öne çıkmasını arzu ettiğini söyledi.

ÜÇ FUAR BİR ARADA

Tüm İç Giyim Sanayicileri Derneği'nin (TİGSAD) organize ettiği 'Linexpo' İç Giyim ve Çorap Fuarı da dün, İstanbul Fuar Merkezi'nde kapılarını açtı. IFCO ve Fashionist Fuarları ile eş zamanlı olarak düzenlenen etkinlikte konuşan TİGSAD Başkanı Nazım Kanpolat, “Fuarımızın stratejisini beş yıllık planlamalar dahilinde yapıyoruz. İlk beş yıllık hedefimizi tutturduk. Alım heyetleri, b2b görüşmeler, yabancı ziyaretçi sayımızda geldiğimiz nokta ve katılımcı sayımızdaki artış istikrarlı büyümeyi beraberinde getirdi. Firmalarımızın pandemi sonrası dönemde özellikle yurt dışı alım heyetleri ile kuracağı ilişkiler sektör ihracatımız açısından çok önemli.” diye konuştu.

Son Dakika Haberleri İstanbul Fashion Connection IFCO hazır giyim moda fuar