ABB 51 personel alımı yapacak! İşte başvuru şartları...
Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 51 personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Hangi bakımevine kaç personel alınacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 51 çocuk gelişimi ve eğitimi elemanı alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Hangi bakımevine kaç personel alınacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 51 PERSONEL ALACAK
HANGİ BAKIMEVİNE KAÇ PERSONEL ALINACAK?
Güzeloba Kreş ve Gündüz Bakımevi (3), Manavgat Kreş ve Gündüz Bakımevi (1), Gazipaşa Kreş ve Gündüz Bakımevi (2), Kumluca Kreş ve Gündüz Bakımevi (2), Finike Kreş ve Gündüz Bakımevi (12), Kanal Kreş ve Gündüz Bakımevi (2), Serik Kreş ve Gündüz Bakımevi (1) Kaş Kreş ve Gündüz Bakımevi (11), Yenigün Kreş ve Gündüz Bakımevi (3), Sedir Kreş ve Gündüz Bakımevi (3), Korkuteli Kreş ve Gündüz Bakımevi (3) Elmalı Kreş ve Gündüz Bakımevi (8)
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1- Antalya il sınırları içinde ikamet ediyor olmak
2- 18 yaşını doldurmuş olmak
3- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
Çalışma Saatleri: Tam Zamanlı
4- Okul öncesi öğretmenliği veya çocuk gelişimi bölümü mezunu olmak
5- En az önlisans mezunu olmak
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 9-15 Ağustos 2024 tarihleri arasında, kılavuzda belirtilen adrese gerçekleştirilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92457/abb.pdf