Ardahan İl Özel İdaresi 20 personel alacak! Başvuru şartları belli oldu
Ardahan İl Özel İdaresi tarafından 20 personel alınacak. Kimler başvurabilecek? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Ardahan İl Özel İdaresi tarafından 20 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Kimler başvurabilecek? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ARDAHAN İL ÖZEL İDARESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
18 yaşını doldurmuş olmak.
En az ilkokul mezunu olmak.
İlan tarihi itibariyle son altı ay Ardahan ilinde ikamet ediyor olmak.
Ağır işte çalışabileceğine dair sağlık raporu sunmak.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Nüfus cüzdanı fotokopisi.
İkametgah belgesi.
Ağır işte çalışabileceğine dair sağlık raporu.
4 adet fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş).
Mezuniyet belgesi.
Adli sicil kaydı.
Askerlik durum belgesi (erkek adaylar için).
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Başvurular, 2 Temmuz 2024'e kadar Ardahan İl Özel İdaresi binasında şahsen yapılacak. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/90715/ardahan-il-ozel-idaresi-personel-anonim-sirketi-02-07-2024.pdf