31 Ekim 2024 Perşembe
İstanbul 16°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

‘Aslı’dan Tuzla’da 3 milyonluk yatırım

Eksim Holding bünyesinde faaliyet gösteren Aslı 34 mağaza ile hizmet veriyor. Şirket, 2025 yılında 15 merkez ve 20 franchise mağazayı açmaya hazırlanıyor

‘Aslı’dan Tuzla’da 3 milyonluk yatırım... Aslı kaç mağaza ile hizmet veriyor? Aslı'nın 2025 hedefleri neler?
A+ A-
EKONOMİ SERVİSİ

Eksim Holding bünyesinde faaliyet gösteren Aslı, gelecek dönem hedeflerini aktarmak nedeniyle gazetecilerle bir araya geldi. Aydınlık, dün yapılan toplantıyı yerinde takip etti.

34 mağaza ile hizmet veren şirketin, 2025 yılında 15 merkez ve 20 franchise mağazayı açmaya hazırlandığının bilgisini veren Aslı Genel Müdürü Caner Bayıralan, “Aylık 1200 ton kapasiteyle faaliyetlerini sürdüren Dudullu tesisimizin yanı sıra Tuzla’da 3 Milyon Euro tutarında, aylık 2000 tonu aşan üretim kapasitesine sahip yeni tesis yatırımımızı da tamamladık. 6 bin 500 metrekare alana kurulu tesisimiz tamamen otomasyonla çalışacak.” dedi.

2021 yılında Eksim Holding çatısı altına girmesinin ardından börek başta olmak üzere geleneksel lezzetlerini korurken yeni ürünlerle kafe-fırın sektörüne yöneldiklerini anımsatan Bayıralan, “Bizim ‘coffee in bakery’ şeklinde ifade ettiğimiz yeni konseptimizde espresso bazlı kahve çeşitleri, kruvasan, hızlı kahvaltı, sandviç, su böreği, kurabiye çeşitleri ve kahve yanı tatlılarımızla müşteri deneyimini iyileştirmeye devam ediyoruz.” diye konuştu.

ENDÜSTRİYEL ÜRETİM İŞ GÜCÜ SORUNUNU ÇÖZDÜ

Endüstriyel üretim tekniği ile üretim yaptıklarını kaydeden Bayıralan, sektördeki diğer firmalar gibi iş gücü sorunu yaşayıp yaşamadıklarını sormamız üzerine endüstriyel üretim tekniği neticesinde çalışan açığı sorunuyla karşılaşmadıklarını belirtti.

Aslı’nın yurt dışı yatırımlarına da değinen Caner Bayıralan, şu ifadeleri kullandı:

Suudi Arabistan’da 12 şubelik bir master franchise anlaşması imzaladık. Bu yılın sonunda 2 mağazanın açılışının gerçekleşmesi planlanıyor. Henüz anlaşma imzalanmayan 2 mağaza için de hazırlıklarımızı sürdürüyoruz.

"Öte yandan entegre tesislerimizde ürettiğimiz ürünlerimizin, perakende iç pazarla birlikte ihracatı için de düğmeye bastık. İngiltere’ye ilk ihracatımızı gerçekleştirdik. İsveç ve Azerbaycan'dan siparişlerimizi aldık.

"Hedef pazarlarımız olan Hollanda, Belçika, Danimarka ve Rusya ile görüşmeler devam ediyor. Ürünlerimizin, odaklandığımız Avrupa ülkelerinin beslenme kültürü göz önüne alındığında ilgi uyandıracağına inanıyorum.”

Şirket Yatırım Üretim İş gücü Suudi Arabistan