23 Aralık 2024 Pazartesi
İstanbul
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Atama bekleyen Fen Bilimleri Öğretmenleri Milli Eğitim Bakanlığı'na taleplerini iletti

Atama Bekleyen Fen Bilimleri öğretmenleri Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama Daire Başkanı Yakup Demir ile görüştü. Öğretrmenler,daire başkanlığından atama kontentanjının artırılmasını talep etti.

Atama bekleyen Fen Bilimleri Öğretmenleri Milli Eğitim Bakanlığı'na taleplerini iletti
A+ A-

Atama Bekleyen Fen Bilimleri öğretmenleri, Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama Daire Başkanı Yakup Demir'le görüştü. Atama bekleyen öğretmenler fen alanında yeterli başarının kazanılması için fen eğitimine önem gösterilmesini, fen projelerinin desteklemesini talep etti. Öğretmenler Türkiye'de ortalama 1 milyon öğretmen içerisinde fen alanına ayrılan öğretmen norm kadrosunun 2019 sayıştay raporuna göre 41.848 olduğunu belirtti. Ülkenin bilim alanında gelişmesinde atılacak en önemli adımlardan birisinin Fen Bilimleri eğitimine öncelik olduğunu kaydeden öğretmenler, Fen bilimlerine ait belirlenmiş norm kadrosunun artırılmasını talep etti. Öğretmenlerin açıklaması ise şöyle:

"Fen alanındaki yeterli başarının yakalanması için fen eğitimine gerektiği önemin gösterilmesi, İlköğretimde fen projeleri desteklenmeli ve fen programları geliştirilmelidir. Türkiye’de ortalama 1.000.000 öğretmen içerisinde Fen alanına ayrılan Öğretmen Norm Kadrosu 2019 Sayıştay Raporuna göre 41.848’dir. Bilime öncelik, fen bilimlerine nitelik kazandırmak adına bilimin gelişmesi yolunda atılacak en önemli adımlardan birisi fen bilimleri alanına ait belirlenmiş Öğretmen Norm Kadrolarının arttırılması olacaktır. Bizler atama bekleyen fen bilimleri öğretmenleri olarak adil bir dağılımla mağduriyetimizin giderilerek, atama kontenjanımızın ve norm kadro sayımızın artırılmasını talep ediyoruz. Bu konuda gereğinin yapılmasını saygıyla bildiririz.

Saygılarımızla,

2020-2021 FEN BİLİMLERİ"

MEB Eğitim Ziya Selçuk Öğretmen Ataması Fen Bilimleri Öğretmeni Yakup Demir kadro