Balıkesir Belediyesi duyurdu! Personel alımı yapılacak
Balıkesir Belediyesi, istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacağını duyurdu. Peki Balıkesir Belediyesi iş başvuru tarihleri ne zamana kadar? Personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru şartları neler? Başvuru nasıl yapılacak?
Balıkesir Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 30 Temizlik Görevlisi ve 50 Garson işçi daimi süreli toplam 80 işçi personel alımı gerçekleştirileceği duyuruldu. Peki Balıkesir Belediyesi iş başvuru tarihleri ne zamana kadar? Personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru şartları neler? Başvuru nasıl yapılacak?
BALIKESİR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI
BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN?
Temizlik görevlisi ve garson işçi personel alımı için adaylar iş başvurularını 18 Mart 2024 tarihi son başvuru günü gün bitimine kadar iş başvurularını tamamlayabilecekler.
BAŞVURU BELGELERİ NELER?
Adaylar iş başvurularını resimli bir sayfalık özgeçmiş belgesi ile birlikte belirtilen başvuru süresi içinde iş başvurularını tamamlayabilecekler.
PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Belediye bünyesinde tam zamanlı ve sürekli işçi alımı iş başvurusu yapmak isteyen adaylarda aranan iş başvuru şartları; Türk vatandaşı olmak. Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek durumda olmak. Açılacak Balbucks bölgelerinde ikamet ediyor olmak.
PERSONEL ALIMI BAŞVURULARI NASIL YAPILACAK?
Balıkesir Belediyesi bünyesinde görev alacak toplam 80 işçi alımı için adaylar iş başvurularını süresi içinde resimli özgeçmiş belgesi ile birlikte süresi içinde başvuru kılavuzunda belirtilen e mail adresine mail göndererek veya Whatsapp iletişim numarasına özgeçmiş (CV) belgesi göndererek tamamlayabilecekler.