20 Eylül 2024 Cuma
İstanbul 17°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Öncel: Sevgililer Günü'nde cirolara yüzde 20-25 katkı bekliyoruz

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, Sevgililer Günü için hediyelik satışlarının pandemi cirolarına yüzde 20–25 katkı getireceğini tahmin ettiklerini söyledi

Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Öncel: Sevgililer Günü'nde cirolara yüzde 20-25 katkı bekliyoruz
A+ A-

Perakende sektörünün salgın nedeniyle 2020’yi önceki yıla göre ortalamada yüzde 60 ciroyla tamamladığını dile getiren Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, Sevgililer Günü'nde ciro artışı beklediklerini söyleyerek şu ifadeleri kullandı:

İkinci dalga salgın önlemleri çerçevesinde kapanmalar devam ettiği için ocak ayını da cirolarda ortalama yüzde 50–60 kayıpla kapattık. Sevgililer Günü için hediyelik alışverişinin en azından belli kategorilerde alışverişe canlılık getireceğini bekliyoruz. Anneler ve Babalar Günü kadar olmamakla birlikte Sevgililer Günü hediyelik alışverişiyle perakende sektörüne önemli bir canlılık kazandırıyor. Her yılın 14 Şubat haftasında çiçek, mücevher, elektronik eşya ve kozmetik gibi bazı ürün gruplarının satış cirolarında yüzde yüze varan artışlar gözleniyor."

Son Dakika Haberleri Sevgililer günü Birleşmiş Markalar Derneği BMD Sinan Öncel, hediyelik eşya