BURFAŞ duyurdu! 12 personel alımı yapılacak
Bursa Büyükşehir Belediyesi, BURFAŞ bünyesinde 12 barista personel istihdam edecek. Personeller hangi evraklarla başvuru yapacak? Başvuru tarihleri neler? BURFAŞ barista personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru nereden yapılacak?
Bursa Büyükşehir Belediyesi, BURFAŞ bünyesinde vardiyalı tam zamanlı ve daimi süreli istihdam edilecek 12 barista personel alımı yapılacağını duyurdu. BURFAŞ bünyesinde istihdam edilecek personeller hangi evraklarla başvuru yapacak? Başvuru tarihleri neler? BURFAŞ barista personel alımı başvuru şartları neler? Başvuru nereden yapılacak?
BURFAŞ 12 PERSONEL ALACAK
BARİSTA PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN?
BURFAŞ 12 barista personel alımı 24 Mart 2024 tarihine kadar başvurular alınacak. İnegöl ilçesinde görevlendirilecek 12 Barista alımı için iş başvurusunda bulunmak isteyen adaylar Santral Garaj Mah. Ulubatlı Hasan Bulvarı No: 1/5-2 Osmangazi/BURSA adresine iş başvuru müracaatında bulunabilecekler.
BAŞVURU BELGELERİ NELER?
Adli Sicil Kaydı Belgesi,
Diploma Fotokopisi,
İkametgâh İlmühaberi
BARİSTA ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
En az Lise mezunu Olmak. 35 Yaşını geçmemiş olmak. Tercihen Turizm Otelcilik Mezunu olmak. Bonservis ve Mesleki Sertifika sahibi olmak. İnegöl İlçesinde ikamet ediyor olmak. Tercihen orta düzeyde İngilizce bilgisine sahip olmak. İş Sağlığı ve güvenliği, gıda güvenliği ve hijyen standartlarına uyulması konusunda özen gösteren erkek veya Kadın personel alımı gerçekleştirilecektir.