Çağrı merkezi çalışanlarından promosyon talebi
Çağrı merkezi çalışanları yaşanan ekonomik krizle birlikte geçinmekte zorlandıklarını söyleyerek banka promosyon hakları ve çalışma koşullarında iyileştirme taleplerini sosyal medyada dile getirdi.
Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi çalışanlarının başlattığı sosyal medya eylemine diğer şirket çalışanları da katıldı. Twitter'da isimlerini gizleyerek taleplerini dile getiren Turkcell Global Bilgi işçilerinden biri, Aydınlık'a konuştu: “İnsanlar taleplerini içlerinde tuta tuta biriktirdi. Promosyon talebiyle başlayan süreç, hak arama mücadelesine döndü. Asgari ücret alıyoruz, bir de primlerimiz var. Ama prim vermemek için bahaneler sürüyorlar. Mesai saatlerinden şikayetçi olan da çok arkadaşımız var. 11 saat çalışmak istemiyorlar artık.”
Çalışanların öne çıkan talepleri arasında, promosyonların hesaplara yatırılması, yemek ücretlerinin artırılması, prim ve maaşlarda iyileştirme, çalışma saatlerinin düzenlenmesi yer aldı.
ŞİRKETTEN AÇIKLAMA
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur da, çalışanlara gönderdiği e-postada “Banka promosyonu ile ilgili görüşmeler devam etmekte olup, anlaşma sağlandıktan sonra promosyon ödemeleri tüm arkadaşlarımıza yapılacaktır.” dedi. Ayrıca, çalışanlar 20-28 lira arasında olan yemek ücretlerinin de yükseltilmesini talep ediyordu. Dün 51 lira olarak güncellendi.