27 Kasım 2024 Çarşamba
İstanbul
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Çalışanlar ‘kahve olmadan asla’ dedi

“Güne kahve içmeden başlayamam” sözleri çalışma dünyasında yoğunluğunu artırırken Avansas, müşterilerinin filtre kahve içme alışkanlıklarını araştırdı. Avansas müşterilerine filtre kahve içme sıklıkları, kahve tercihleri ve bu kapsamdaki alışveriş yöntemleri soruldu. 

Çalışanlar ‘kahve olmadan asla’ dedi
A+ A-

Yapılan araştırmaya göre Avansas müşterilerinin yüzde 80’den fazlası günde en az 1 adet filtre içmeyi tercih ediyor. Bireysel müşterilerin yüzde 81’i, küçük işletmelerde çalışanların yüzde 87’si, orta büyüklükteki işletmelerde çalışanların da yüzde 81’i günde en az 1 adet filtre kahve tüketiyor. Bununla birlikte “Filtre kahve içmiyorum” yanıtını verenlerin oranı küçük işletmelerde yüzde 1 iken orta büyüklükteki işletmelerde ise yüzde 3 olarak belirlendi. Filtre kahve kullanımı arttıkça kahvenin tadı ve menşei de göz önünde bulunduruluyor. Küçük işletmeler Brezilya’yı ilk sıraya koyarak yanıtlarken orta büyüklükteki işetmelerin ilk tercihi ise Kolombiya oldu.

Tek seferlik filtre kahve alışverişinde harcanan ortalama tutar ise bireysel tüketiciler ve küçük işletmelerde ‘51-100 TL’ arasında yoğunlaşırken; orta büyüklükteki işletmelerde ‘501-600 TL’ ve ‘701 TL’ ve üzerinde olarak belirlendi.

Son Dakika Haberleri