Çalışanların adımları hijyen setine dönüştü
Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees tarafından sosyal iyiliğe dönüştürülen küresel adım yarışması Wellbees Challenge’ın bu yıl ikinci, toplamda beşinci yarışması tamamlandı.
44 ülkede faaliyet gösteren 65 şirketin katıldığı yarışmada rekor bir katılımla 4 bin 801 çalışan adım attı. Wellbees, geçen mart ayında düzenlenen yarışmada olduğu gibi bu yarışmada da şirketlerin adım hedefine ulaşıp ulaşmadığına bakmaksızın her şirket adına bağış yaptı. Bu bağış neticesinde UNICEF Türkiye Milli Komitesi aracılığıyla deprem bölgesindeki 620 çocuğun bir aylık temizlik ve hijyen malzemeleri ihtiyacı karşılandı.
Ulusal ve uluslararası şirketlerden gelen talep üzerine iki ayda ikinci kez adım yarışması düzenlediklerini söyleyen Wellbees CEO’su Melis Abacıoğlu, “Dünya ve ülkemiz ekonomik gelişmeler, jeopolitik gerilimler, iklim krizi ve afetlerin etkisiyle zor bir dönemden geçiyor. Bu durum hiç kuşkusuz çalışanların ruh hallerini de etkiliyor. Şirketler bu nedenle bu dönemde esenlik çalışmalarına hız kazandırdı.” dedi.