07 Temmuz 2024 Pazar
İstanbul 24°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Çerkezköy SYDV personel alacak! İşte başvuru şartları...

Çerkezköy Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı bünyesinde personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

Çerkezköy SYDV personel alacak! İşte başvuru şartları...

Çerkezköy Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı (SYDV) VEFA Proje Merkezi'nde görevlendirilmek üzere, 2 temizlik görevlisi personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

ÇERKEZKÖY SYDV PERSONEL ALACAK

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

Adayların en az ilkokul mezunu olması, Çerkezköy ilçe sınırları içinde ikamet etmesi ve 18-45 yaş aralığında olması şartı aranıyor. Ayrıca, erkek adayların B sınıfı ehliyete sahip olması ve aktif araç kullanabilmesi, kadın adaylar için ise ehliyet ve aktif araç kullanabilme becerisi tercih sebebidir. Ayrıntılı başvuru şartlarına ise kılavuzdan ulaşılabilecek.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?

Çerkezköy SYDV personel alacak! İşte başvuru şartları...

1- Diploma veya çıkış belgesi sureti,
2- Nüfus Cüzdanı sureti,
3- Sahip olunan yeterlilik sertifikaları vb.
4- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş),
5- Adli Sicil Kaydı (Asıl),
6- Sağlık Raporu (Çalışmasına engel durum olmadığını gösteren),
7- Yerleşim yeri belgesi (asıl).

BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?

Başvuru yapmak isteyenlerin, gerekli belgeleri 8 Temmuz 2024 saat 17:00'ye kadar şahsen vakfa teslim etmeleri gerekecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/90562/tekirdag-cerkezkoy-sosyal-yardimlasma-ve-dayanisma-vakfi-08-07-2024.pdf

Personel alımı