24 Kasım 2024 Pazar
İstanbul
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Çin'in sınır ötesi e-ticaretinin 2022’de 20 trilyon yuanı aşması bekleniyor

Çin'in sınır ötesi e-ticaret işlemlerinin 2022 itibarıyla 20 trilyon 500 milyar yuana (yaklaşık 3 trilyon 150 milyar dolar) ulaşacağı öngörülüyor.

Çin'in sınır ötesi e-ticaretinin 2022’de 20 trilyon yuanı aşması bekleniyor
A+ A-

Çin Ulusal Fikri Mülkiyet İdaresi tarafından yayınlanan rapora göre, ülkenin sınır ötesi e-ticaret sektörü son yıllarda hızla büyüyor. Ülkedeki küçük ve orta ölçekli e-ticaret platformları da her yıl ortalama yüzde 30'luk bir hızla gelişiyor.

Çin Uluslararası Radyosu'nun aktardığı raporda, 2022 yılında ülke dışına gerçekleştirilen e-ticaret işlemleri hacminin 20 trilyon 500 milyar yuana ulaşacağı tahmin edildi.

Raporda, sınır ötesi e-ticaret platformlarının Kovid-19 salgınıyla mücadele sürecinde tedariki güvence altına alma ve uluslararası yardım sağlama işlemlerinde önemli rol oynadığı belirtildi.

Sınır ötesi e-ticaretin sürekli geliştiğine işaret edilen raporda, sektörde sorunsuz işlemler için fikri mülkiyet haklarını koruyacak küresel girişimler çağrısında bulunuluyor.

Sputnik Türkiye
Çin E-ticaret