Dijital medya yatırımları yüzde 151 arttı
Pandeminin yaşamın tüm alanlarında yarattığı dijitalleşme hareketi, dijital medya yatırımlarını hareketlendirdi. Pandemi sürecinde dijital yatırımlar yüzde 151 artış gösterdi.
Yayınlanma:
Güncellenme:
Bağlantıyı Kopyala
A+
A-
Pandeminin yaşamın tüm alanlarında yarattığı dijitalleşme hareketi, dijital medya yatırımlarını hareketlendirdi. Deloitte tarafından hazırlanan 2021 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre, Türkiye’de toplam dijital medya yatırımları yüzde 151 artışla 18 milyar 867 milyon TL’ye ulaştı.
Perakende, yayıncılık ve bilgi teknolojilerinin pastadan en büyük payı aldığı dijital reklam faaliyetlerinde video yatırımları neredeyse 3 kat artış gösterdi. Yatırımların yüzde 73’ünde ise mobil platformlar hedeflendi.