19 Aralık 2024 Perşembe
İstanbul 12°
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Fiskobirlik: Hedefimiz Asya

Fiskobirlik Yönetim Kurulu Başkanı Lütfi Bayraktar, 2021'in, son 4-5 senedir belirledikleri hedeflerin tuttuğu bir yıl olduğunu söyledi.

Fiskobirlik: Hedefimiz Asya
A+ A-

Sezonun ortasında olmalarına rağmen üreticiden yaklaşık 10 bin ton kabuklu fındık aldıklarını belirten Bayraktar, sezonun ikinci yarısında hem üreticiden aldıkları ürün miktarını hem de ürün çeşitliliğini artırarak ihracat hedefini daha yukarılara taşımayı hedeflediklerini aktardı.

Geçen yıl 100 milyon liralık ihracat gerçekleştirdiklerini kaydeden Bayraktar, “100 milyon liralık ihracat özellikle dış pazara yeni açılan bir kurum için çok iyi bir rakam. Bir önceki yıla göre Fiskobirlik’in 4-5 kat büyüdüğünü görebiliyoruz. Ayrıca kurumun bu yıl da adından sıkça bahsettirdiğini ve daha fazla yatırım yaparak pazardan çok daha fazla pay aldığını söyleyebiliriz" dedi.

35 ÜLKEYE İHRACAT

Bayraktar, şimdilik 35 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerine değinerek, bu ülkelerin başında İtalya, İspanya, Almanya, Cezayir, Libya ve ABD'nin geldiğini söyledi. Yeni dönemde yeni pazarlara yöneleceklerini anlatan Bayraktar, "Bu sene Afrika ve Asya pazarında da olmaya çalışacağız " diye konuştu.

Bayraktar, Türkiye pazarında ise gelirlerinin 600 milyon liraya ulaştığını, bunun bir önceki yıla göre yüzde 54 büyüme anlamına geldiğini söyledi. Bayraktar, Fiskobirlik'in büyümesinde yeni kurulan kooperatiflerin önemli rol oynadığını kaydederek, "Her geçen yıl ürün çeşitliliğini artırıyoruz. Her yıl en az 2-3 ürünü yeni portföyümüze katmaya çalışıyoruz. 2021'de fındığı daha fazla aldık, daha fazla işledik ve dünyaya da daha fazla sattık. Hedefimiz 2022 yılında daha çok büyüyerek hedeflerimizi önce tutturmak, sonra da geçen yılın rakamlarının üzerine çıkmaktır" dedi.

HAYATİ AKÇAY - AA
Son Dakika Haberleri fiskobirlik Hedefimiz Asya Bayraktar Fiskobirlik Yönetim Kurulu Başkanı Lütfi Bayraktar,