Halk Ekmek personel alacak! İşte başvuru şartları...
Eskişehir Halk Ekmek tarafından personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki hangi pozisyona personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Eskişehir Halk Ekmek tarafından istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacak. Peki hangi pozisyona personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvuru belgeleri neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ESKİŞEHİR HALK EKMEK PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Sipariş ve Sevkiyat Elemanı:
T.C. Vatandaşı olmak
Adli sicil kaydı bulunmamak.
Alanında en az 4 yıl deneyimli olmak.
Eskişehir'de ikamet etmek.
MS Office programlarını çok iyi derecede kullanmak.
30-40 Yaş aralığında bulunmak.
Tercihen üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmak.
Emekli olmamak.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Özgeçmiş
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 2 Ağustos 2024 - 4 Ağustos 2024 tarihleri arasında gerçekleştirebilecek. Başvurular için [email protected] adresine özgeçmiş gönderilmesi gerekmektedir. Başvuru formu doldurmak isteyen adaylar; İstiklal Mh. Çınar Sk. No: 1 Odunpazarı/Eskişehir adresinden form doldurabilirler. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92106/20240801_113658.pdf