22 Aralık 2024 Pazar
İstanbul
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Hepsiburada’dan ‘Premium’ uygulaması

Hepsiburada, Türkiye’de geliştirilen ve hayata geçirilen ilk üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium’u tanıttı. Yüzde 3 Hepsipapel kazancı, hediye BluTV ve ücretsiz kargo gibi birçok avantaj sunan Hepsiburada Premium, e-ticaret sektöründe yeni bir dönemi başlatacak.

Hepsiburada’dan  ‘Premium’ uygulaması
A+ A-

CEM YILMAZ: BANA GURUR VERDİ

Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, Hepsiburada Premium’un müşterilerine bir yılda toplamda yaklaşık 1 milyar liralık fayda sağlayacağını söyledi. Emirdağ, ”Hepsiburada Premium, müşteri ile ilişkimizi de yalnızca alışverişten ibaret olmaktan çıkararak, çok farklı bir boyuta taşıyor.” dedi. E-ticarette “kafa rahatlığı” kavramını Hepsiburada Premium ile daha da geliştirdiklerini belirten Emirdağ, kampanya hazırlık sürecinde ‘müşterinin sesi’ olan Cem Yılmaz’ın da desteğiyle Premium faydalarını çok net şekilde müşteriye aktardıklarını belirtti, “Müşterilerimizle karşılıklı güvene dayalı, sadakat temelli yepyeni bir bağ kuruyoruz.” dedi.

Daha önce ‘Efsane Kasım’ ve ‘Türkiye’nin En Çok Tavsiye Edilen E-Ticaret Markası’ reklam filmleriyle Hepsiburada’nın reklam yüzü olan Cem Yılmaz da,“Türkiye’de e-ticaret sektörüne yön veren milli bir marka ile çalışmak bana şevk veriyor. Tamamen Türkiye’de geliştirilen, sektörde bir dönüm noktası olacak bir deneyimi birlikte duyuruyoruz. Ben böyle bir yeniliğin, yerli sermayeli bir Türk şirketi tarafından, baştan sona Türkiye’de geliştirilip Türkiye’de hizmete sunulmasını görmekten gurur duyuyorum.” diye konuştu.

‘7’DEN 70’E HERKESE HİTAP EDİYOR’

Senaryosunu yazdığı, yönettiği ve oynadığı beş ayrı Hepsiburada Premium reklam filmi ile ilgili de bilgi veren Cem Yılmaz, senaryolar üzerine çalışırken, Hepsiburada’nın bu yenilikçi hizmetinin 7’den 70’e herkese hitap etmesinden yola çıktıklarını kaydetti ve şunları söyledi:

“Hepsiburada Premium’un insanlarda ‘Neden Premium’a geçmeyeyim ki zaten’ duygusunu yaratacağını düşünüyorum. Reklam filmlerinde de belli karakterlerle Hepsiburada Premium’un bu avantajlarını izleyiciye aktarıyoruz. İhtiyaçlarını online satın alan aileler alışveriş yaptıkça yüzde 3 Hepsipapel kazanıyor, online alışverişte kargo ücreti ödemiyor, kapında iade et hizmetiyle iade etmek istedikleri ürünü zaman kaybetmeden kapılarından randevu ile teslim edebiliyorlar.”

AYLIK 9.90 LİRA

Hepsiburada Premium’a, kredi kartlarından otomatik olarak çekilecek aylık 9.90 lira karşılığında dileyen herkes üye olabiliyor. Hepsiburada Premium üyeleri 25 lira üzeri tüm siparişlerinde ‘Ücretsiz Kargo‘ imkânından faydalanabiliyorlar. Üyeler, Hepsiburada’dan satın alınan mobilyalar ve araç lastiklerinin montaj hizmetlerinden de ücretsiz faydalanıyorlar. Bunların yanı sıra, Hepsiburada müşterileri, Premium üyelikleri boyunca, mevcut paketi aylık 34.90 lira olan BluTV’ye de hediye olarak ulaşabiliyorlar.

Cem Yılmaz BluTV hepsiburada murat emirdağ