22 Kasım 2024 Cuma
İstanbul
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

İBB 4 ayda 430 lirayı iade edemedi

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, A.U adlı vatandaşın yanlış karta yüklenen 430 TL’sini 4 aydır iade etmedi.

İBB 4 ayda  430 lirayı  iade  edemedi
A+ A-

A.U. “dijital kart” uygulaması üzerinden aylık abonman oldu. Kredi kartı ile ödeme yapan A.U., kaybettiği kartına yükleme yaptığını fark etti. Ücretin iadesini talep eden A.U. 153 Beyaz masa hattını aradı. Kartın kaybolması ve paranın iadesi konusunda bir form doldurması istendi. Formu doldurup ilgili kişiye gönderen A.U. dört ay geçmesine rağmen parasını alamadı.


TEKRAR TEKRAR TALEP OLUŞTURDU


A.U. mağduriyetini şu ifadelerle anlattı: “Uygulamayı açtım ve adıma olan bütün kartlar karşıma çıktı. Bir kartı seçerek abonman yükle kısmına girdim. Ve para yükledim. Daha sonra para yüklediğim kartın kaybettiğimi eski bir kart olduğunu öğrendim. Karaköy’deki İETT Kart Başvuru Merkezine giderek mağduriyetimi anlattım. ‘153’ü arayın size geri iadesini yaparlar’ dedi. O sırada da ulaşımımın devam etmesi için yeni bir kart çıkarttım ve yine abonman ücreti ödedim. Daha sonra 153’ü aradım ve kayıt bıraktım. Bu kez kartınızı zaten kullanmaktasınız diye olumsuz yanıt aldım. Daha ayrıntılı anlatarak bir kayıt daha oluşturdum. Üzerinden dört ay geçti başvurum hakkında herhangi bir gelişme olmadı. Hatta üzerine ulaşıma zamlar geldi. Mağduriyetim iyice arttı. O dönemde 430 TL’ye aylık abonman yapılabiliyordu ama artık o para zamlarla pul oldu. Daha sonra 153’ü tekrar tekrar aradım ve paranın geri verilmesini talep ettim.” A. U. bu konuda çevresinde başka mağduriyetlerin de yaşandığını söyleyerek sorunun düzeltilmesini istedi.

İstanbulkart İBB