İl Özel İdaresi personel alımı yapıyor!
Ardahan'da çalışmak isteyenleri ilgilendiren haber geldi Ardahan İl Özel İdaresi personel alımı yapıyor. Son başvuru tarihi ve başvuru şartları ayrıntılarda yer alıyor.
Ardahan İl Özel İdaresi Personel A.Ş. personel alımları başladı. Ardahan'da çalışmak isteyenler dikkat. Personel alımı başvuru koşulları ile gerekli belgeler burada yer alıyor. İl Özel İdaresi Personel Anonim Şirketi bünyesinde destek personeli alımı yapılıyor. İşte son başvuru tarihi ve personel alımı hakkında merak edilen ayrıntılar...
İL ÖZEL İDARESİ PERSONEL ALIMI
Ardahan İl Özel İdaresi Personel A.Ş. personel alımına başladı. Başvurular 21 Ağustos 2024 tarihi saat 17.00'ye kadar Ardahan İl Özel İdaresi Personel Anonim Şirketi'ne şahsen yapılacaktır. Adres: “Kaptanpaşa Mahallesi Hamam Sok. 2/b Merkez/ARDAHAN”
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Nüfus cüzdanı fotokopisi.
İkametgah belgesi.
İki adet fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olmalı).
Mezuniyet belgesi.
Sağlık raporu.
Adli sicil kaydı.
Askerlik durum belgesi.
BAŞVURU KOŞULLARI
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
En az ilkokul mezunu olmak.
18 yaşını doldurmuş olmak.
Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
Askerlik ile ilişiği bulunmamak.
İlan tarihi itibariyle Ardahan ilinde son altı ay ikamet ettiğini gösterir belgeye sahip olmak.