İŞKUR duyurdu: Çifteler Belediyesi personel alımı yapacak
Eskişehir ili Çifteler Belediyesi tarafından personel alımı gerçekleştirilecek. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?


İŞKUR'da yayınlanan ilana göre, Eskişehir ili Çifteler Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ÇİFTELER BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Kaynakçı alımı için:
1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3- 18 yaşını tamamlamış olmak. Askerlik durumu itibariyle, a. Askerlikle ilgisi bulunmamak b. Askerlik çağına gelmemiş bulunmak,c. Askerlik çağına gelmişse muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş
olmak,
4- Affa uğramış olsa bile Devletin güvenliğine karşı suçlardan, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlardan mahkum olmamak
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak, (Yapılacak Güvenlik Soruşturmasıyla da Tespit Edilecektir)
6- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.
7- İlan tarihi itibari ile Çifteler ilçesi sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak, (Başvuru süresi içerisinde ikametini Çifteler İlçesine taşıyanların başvuruları kabul edilmeyecektir.)
8- Başvuru evrakları eksik olan ve gerekli kriterleri sağlamayan başvurular degerlendirmeye alınmayacaktır.
9- En az ilköğretim mezunu olmak
10-Kaynakçılık Eğitimi aldığına dair eğitim belgesi sahibi olmak yada ilgili bölümlerden mezun olmak.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Nüfus Kayıt Ömeği, Adli Sicil Kaydı, Öz Geçmiş (CV)
*Diploma veya mezuniyet belgelerinin (aslı veya noter tasdikli)
Ikametgah belgesi, Sertifikaların,belgelerin Asli
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını 15 Nisan - 17 Nisan 2025 tarihleri arasında, kılavuzdaki adrese ŞAHSEN gerçekleştirebilecek.