İYİ Partili Bilge Yılmaz'ın metro fotoğrafı "bütçeli" çıktı!
İYİ Parti Ekonomi Politikaları Başkanı Bilge Yılmaz, metroda yolculuk yaparken çekilmiş fotoğrafıyla sosyal medyada kahramanlaştırıldı. İYİ Partililerin "işte halkın adamı" diyerek PR'ını yaptıkları Yılmaz'ın sadece Facebook için 600 bin TL'ye yakın reklam bütçesi harcadığı ortaya çıktı.
İYİ Parti Ekonomi Politikaları Başkanı Bilge Yılmaz’ın metroda ayakta yolculuk ederken bir vatandaş tarafından çekilmiş fotoğrafı sosyal medyada gündem oldu. İYİ Partililer Bilge Yılmaz'ın fotoğrafını paylaşarak "Dünyanın 1 numaralı MBA okulu Wharton'da ekonomi hocası Bilge Yılmaz, bırakıp ülkesine fayda sağlamaya geldi. Metroda ayakta seyahat ediyor. Bizim ekonomi bakanı adayımızdı." dedi.
Bilge Yılmaz'ın metro fotoğrafıyla "halk kahramanı" yapılması Yılmaz'ın seçim dönemi, öncesi ve sonrası reklam harcamalarını akıllara getirdi. Yılmaz sadece sosyal medya reklam çalışmasına yüzbinlerce lira harcıyor.
SOSYAL MEDYAYA 577 BİN TL HARCADI
Bilge Yılmaz'ın sosyal medya platformu Facebook'un yayınladığı verilere göre son 90 günde sadece Facebook'a 577 bin TL harcadığı ortaya çıktı. Yılmaz bu harcamayla Türkiye'nin en çok reklam harcaması yapanlar arasına girdi.
"METROYU ÇOK SEVERİM"
Bilge Yılmaz, metrodaki fotoğrafının gündem olmasının ardından sosyal medya hesabından şu mesajı paylaştı:
*Metroyu severim, çok kullanırım. Bunlardan birinde yurttaşımız fotoğrafımı çekmiş:) Hepimiz çok inandık, çok çalıştık ama olmadı. Bugünlerde biraz mutsuz, biraz karamsar olsak da hayallerimizden ve hedeflerimizden vazgeçmiş değiliz.
*Ülkemizi bekleyen zor günleri atlatmanın en iyi yolu daha çok çalışmak ve birbirimize destek olmak. Biz de onu yapacağız.
*Şimdi zaman yanlışları ve eksikleri tespit edip yeni stratejiler belirleme zamanı. İnandığımız değerlere sahip çıkmayı ve doğruları söylemeyi ne pahasına olursa olsun sürdüreceğiz. Bizim bir vatanımız var, ona her koşulda sahip çıkacağız.