İzmir İZFAŞ personel alımı yapacak!
İzmir Büyükşehir Belediyesi, İZFAŞ bünyesinde istihdam edilecek 5 personel alımı yapılacağını duyurdu. Peki İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru evrakları neler? Başvuru şartları neler?
İzmir Büyükşehir Belediyesi, İZFAŞ'ta istihdam edilmek üzere tam zamanlı ve daimi süreli 5 farklı kadroda işçi alımı yapılacağını duyurdu. Muhasebe personeli, Grafik Tasarım Personeli, Büro İşçisi, Finansman Personeli ve Büro Personeli olmak üzere toplam 5 farklı alanda personel alımı yapılacak. Peki İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru evrakları neler? Başvuru şartları neler?
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHLERİ NEDİR?
Tam zamanlı ve daimi süreli Büyükşehir Belediyesi bünyesinde görev almak isteyen adaylar iş başvurularını 13 ile 19 Mart 2024 tarihlerinde iş başvurularını İZFAŞ mail adresinden tamamlayabilecekler.
BAŞVURU EVRAKLARI NELER?
Başvuruda bulunacak adaylar, iş başvurularını resimli bir sayfalık özgeçmiş belgesi ile birlikte gerçekleştirebilecekler. Adaylardan başka herhangi bir belge talep edilmeyecek.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Muhasebe Personeli; Üniversitelerin ilgili bölümlerinden en az önlisans düzeyinde mezun olmak.
Grafik Tasarımı Personeli; 4 Yıl süreli eğitim veren Üniversitelerin görsel İletişim Tasarımı bölümü mezunu olmak.
Büro İşçisi; En az Lise mezunu olmak.
Finansman Personeli; Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinden mezun olmak.
Büro Personeli; En az Ortaöğretim mezunu olmak.
Adayların tamamı için Türk vatandaşı olmak ve affa uğrasalar dahi başvuru kılavuzunda belirtilen suçlardan mahkum olmamaları gerekmektedir.