İzleyicilerin sorularını yapay zeka yanıtladı
Türkiye’de ilk defa ChatGPT Asistanı, “+1Sunar: Gezgin Salon Festivali”yle birlikte izleyicilerinin kullanımına sunuldu.
Bu yıl ikincisi düzenlenen +1 Sunar: Gezgin Salon Festivali’ne katılan izleyiciler, festival süresince WhatsApp üzerinden sağlanan canlı destek hattı ve ChatBot yardımlarının yanı sıra bu yıl ilk defa ChatGPT’nin sunduğu yapay zekâ desteğiyle tüm sorularına hızlıca yanıt alabildi.
Parkorman’da düzenlenen festival, iki gün boyunca alternatif, elektronik ve güncel müziğin sevilen ve heyecanla beklenen isimleriyle festival izleyicisine akıllardan çıkmayacak bir festival deneyimi yaşattı. 20 bin kişi katıldı Birçok ünlü sanatçı ve grubun sahne aldığı festival, bu yıl 20 bine yakın müzikseveri ağırladı. Festivalde izleyicilerin her türlü sorusunun hızlıca yanıtlanabilmesi için özel bir Festival Destek Hattı oluşturuldu. Whatsapp Destek Hattı, hafta boyunca chatbot ve canlı festival temsilcileriyle izleyicilerin sorularını yanıtladı, görüş ve önerilerini aldı.
İKSV Pazarlama ve İzleyici Deneyimi Direktörü Atasun Kaşbaş, projeyle ilgili şunları söyledi:
“51 yıldır gururla sunduğumuz kültür-sanat etkinliklerimizdeki izleyici deneyimini geliştirmek için ürettiğimiz projelerden bir yenisini sunmaktan ötürü çok mutluyuz.
“Gelişen teknolojiyle birlikte deneyim ve iletişim süreçleri de dönüşüme uğruyor. İzleyici deneyiminde önemli atılımlar yapıyoruz. Türkiye’de ilk defa, ChatGPT destekli sanal asistanı +1Sunar: Gezgin Salon Festivali’yle birlikte izleyicilerinin kullanımına sunduk. Üstelik bu kanalın yanında, chat-bot ve canlı destek de dahil olmak üzere toplam 3 farklı kanalla izleyicilerimizin yanında olduk.”