İzmir Büyükşehir Belediyesi duyurdu! 20 personel alınacak
İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne 20 personel alınacağı duyuruldu. Peki hangi kadrolardan alım yapılacak? Başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru genel ve özel şartları neler? İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımına başvuru nasıl yapılır?
İzmir Büyükşehir Belediyesi 2 kişi B sınıfı İş Güvenliği Uzmanı, 2 kişi A sınıfı İş Güvenliği Uzmanı, İş Yeri Doktoru, Harita Teknikeri, Harita Mühendisi, Sınıf Annesi, Veteriner Hekim, 2 Avukat, 2 Mimar, 3 İş Yeri Hemşiresi ve 2 Otopark Görevlisi olmak üzere toplam 20 daimi işçi alımı gerçekleştirileceğini duyurdu. Peki İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımı başvuru belgeleri neler? Başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru genel ve özel şartları neler? İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımına başvuru nasıl yapılır?
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI
İŞ BAŞVURU BELGELERİ NELER?
İzmir Büyükşehir Belediyesi 11 farklı iş için toplam 20 işçi alımına başvuru yapacak adaylar, iş başvurularını bir sayfalık resimli özgeçmiş belgesi ile birlikte tamamlayabilecekler.
İŞ BAŞVURU TARİHLERİ NE ZAMAN?
Toplam 20 sürekli işçi alımı için İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne iş başvurusu yapmak isteyen adaylar, iş başvurularını 11 ile 13 Mart 2024 tarihleri arasında yapabilecekler.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
B sınıfı İş Güvenliği Uzmanı; İş Güvenliği B sınıfı uzmanı belgesine sahip olmak.
A sınıfı İş Güvenliği Uzmanı; A sınıfı İş Güvenliği Uzmanı Belgesine sahip olmak.
İş Yeri Doktoru; İş Yeri Hekimliği Belgesine sahip olmak. Devlete olan hizmet yükümlüğünü tamamlamış olmak.
Harita Teknikeri; Üniversitelerin Ön lisans ilgili bölümü mezunu olmak.
Harita Mühendisi; Üniversitelerin İlgili Mühendislik bölümlerinden birinden mezun olmak.
Sınıf Annesi; En az Lise ve dengi okul mezunu olmak.
Veteriner Hekim; Üniversitelerin Veteriner Hekimliği bölümünden mezun olmak.
Avukat; Üniversitelerin Hukuk Fakültesinden mezun olmak.
Mimar; Üniversitelerin Mimarlık Bölümünden mezun olmak.
İş Yeri Hemşiresi; Meslek Liselerinin hemşirelik bölümünden mezun olmak. Sağlık personeli belgesine sahip olmak.
Otopark Görevlisi; En az Lise mezunu olmak.
İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Adaylar iş başvurularını gerekli şartları taşıdıkları iş için başvuru kılavuzunda belirtilen [email protected] adresine bir sayfalık resimli özgeçmiş belgeleri ile birlikte yapabilecek.