Karayazı Belediyesi 8 personel alacak! İşte o kadrolar...
Erzurum Karayazı Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 8 personel alınacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Hangi kadrolara personel alınacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Erzurum Karayazı Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 8 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Hangi kadrolara personel alınacak? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
KARAYAZI BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK?
HANGİ POZİSYONLARA PERSONEL ALINACAK?
3 adet şoför
2 adet operatör
1 adet fırın ekmek ustası
1 adet engelli kadın işçi
1 adet büro personelli kadın
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Erzurum/Karayazı ilçesi sınırları içinde ikamet ediyor olmak.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Kimlik fotokopisi
İkametgah Bilgisi
Sabika Kaydı
Çalışma Saatleri: 8-5 (arası)
Nüfus Kayıt Örneği
Öğrenim Durumu
Engelli Olduğuna Dair Onaylı Rapor
Ehliyet Belgesi, SRC, Psikoteknik
Fırın Ustası için Ustalık belgesi
Not: (Yukarıda İstenilen Belgeler uygun İş kollarına Müracaatlar içindir. Büro Personeli için Üniversite mezunu şartı aranacaktır. Ayrıca Operatör için G sınıfı araç kullanımı müracaatlarında Ehliyet Belgesine (G) İbaresi İşli Olması Gerekmektedir.)
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Başvurular 23-29 Temmuz 2024 tarihleri arasında, Karayazı Belediye Başkanlığı'na şahsen gerçekleştirilebilecek. Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/91774/karayazi-belediyesi-personel.pdf