27 Eylül 2024 Cuma
İstanbul 19°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

‘Dijital ses pazarında en fazla büyüyen ülkeyiz’

Karnaval Medya Grubu, Divan Kuruçeşme’de lansman düzenledi. Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can, dijital ses platformu hakkında bilgiler paylaştı

Karnaval Medya Grubu, Divan Kuruçeşme’de lansman düzenledi... Dijital ses pazarında en fazla büyüyen ülkeyiz...

Türkiye’nin dijital ses platformu olan “Canlı Kal” mottosuyla dijital ses dünyasına yepyeni bir yaklaşım kazandıran Karnaval Medya Grubu, 26 Eylül Perşembe günü, Divan Kuruçeşme’de lansman düzenledi. Hayata geçirilen yeni teknolojik yatırımlar ve dijital ses platformu hakkında basına bilgi verildi.

İnteraktif (etkileşimli) ritim atölyesiyle başlayan lansmanda, Müzisyen ve perküsyon eğitmeni Hakan Musluoğlu ile beraber darbuka ve diğer müzik aletleriyle ritimler oluşturuldu. Daha sonra ise Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can, dijital ses platformu hakkında bilgiler paylaştı.

“Türkiye, küresel dijital ses pazarında yapılan medya yatırımlarının 5,6 katlık büyümesi ile en fazla büyüme gösteren ülke konumunda yer alıyor.” diyen CEO Burak Can şöyle anlattı:

“Bir grup Türk gencinin bir araya gelerek hayal ettiği, vizyon koyduğu, emek verdiği Karnaval platformu şimdi çok büyük global rakiplerle mücadele edebilecek, dünyanın dört bir yeri tarafından takdir toplayan pozisyon gelmiş durumda.

"Şu anda 10 milyon kişiye ulaşan ses, dijitalleşme sürecinin yeni pazarlama modellerini de beraberinde getiriyor. “B2C ve B2B kavramlarının iç içe geçtiği ses dünyasında yeni pazarlama modeline “Voice2Be” diyoruz. Sahiplendiğimiz bu yeni kavram ile markalarımızın pazarlama dünyasında sesi olmaya, onları en yaratıcı şekilde temsil etmeye kararlıyız.” ifadelerini kullandı.

TÜRKİYE DÜNYA LİGİNDE İLK SIRADA

Dünyada ve Türkiye’de ses ve müzik dinleme alışkanlıklarında yaşanan dönüşüme dikkat çeken Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can konuşmasına şöyle devam etti:

“Türkiye yüzde 215,1’lik büyüme oranı ile küresel dijital ses pazarında en fazla büyüyen ülke konumunda yer alıyor. Bu durum medya ve reklam yatırımlarını da doğrudan etkiliyor. Küresel dijital ses pazarında yapılan medya yatırımlarının 5,6 kat büyümesi Türkiye’yi dünya liginde ilk sıraya taşıyor.

Müzik Medya Türkiye Dünya