Kepez Belediyesi burs başvurusu şartları ve tarihi
Kepez Belediyesi burs başvurusu şartları ve tarihi öğrenciler tarafından merak ediliyor. Kepez Belediyesi burs başvurusu nasıl yapılır? Kepez Belediyesi burs başvurusu ne zaman bitiyor? İşte yanıtı...
Kepez Belediyesi burs başvurusu hakkındaki bazı ayrıntılar bu bursa başvurmayı düşünen öğrenciler tarafından merak ediliyor. Kepez Belediyesi burs başvurusu ne zaman sona eriyor? Kepez Belediyesi burs başvurusu nasıl yapılıyor? Kepez Belediyesi burs başvuru şartları nelerdir? Merak edilen soruların yanıtları burda yer alıyor. İşte Kepez Belediyesi burs başvurusu hakkındaki önemli ayrıntılar...
KEPEZ BELEDİYESİ BURS BAŞVURUSU
Kepez Belediyesi’nin üniversite öğrencilerine yönelik burs başvuruları 20 Eylül Cuma günü sona eriyor. Burs fırsatından yararlanmak isteyen öğrencilerin, başvurularını Kepez Belediyesi Hizmet Binası’ndaki Halkla İlişkiler Birimi’ne iletmeleri gerekiyor.
Kepez Belediyesi, 2024-2025 eğitim ve öğretim yılında üniversite öğrencilerine eğitim hayatlarını kolaylaştırmak amacıyla maddi destek sağlayacak. Kepez Belediyesi, bu dönem Kepez Kalkınma ve Dayanışma Vakfı İktisadi İşletmesi aracılığıyla öğrencilere burs verecek. Burs imkanından Kepez’de ikamet eden ailelerin üniversitede eğitimi gören çocukları faydalanabilecek. Kepez Belediyesi’nin üniversite öğrencilerine yönelik burs başvuruları 20 Eylül Cuma günü sona eriyor. Burs imkanından yaralanmak isteyenlerin belirtilen tarihe kadar belediye hizmet binası içinde bulunan Halkla İlişkiler Birimi’ne başvuru evrakını teslim etmeleri gerekiyor.
KEPEZ BELEDİYESİ BURS BAŞVURUSU ŞARTLARI
Burstan ailesi Kepez’de oturan üniversite öğrencileri faydalanabilecek. Başvuracak öğrencilerin sınıf tekrarı yapmamış olmaları ve alttan derslerinin bulunmaması şartı aranıyor. Ayrıca, aynı aileden yalnızca bir üniversite öğrencisi burs başvurusunda bulunabilecek. Öğrenci ailesinin gelir düzeyi asgari ücretin üzerinde olmaması gerekiyor. Yüzde yüz burslu olmayan özel üniversite öğrencileri ile açıköğretim öğrencileri burstan yararlanamayacak.
KEPEZ BELEDİYESİ BURS BAŞVURUSU İSTENİLEN BELGELERİ
Öğrencilerden başvuru evrakı olarak; üniversite kayıt belgesi (üniversiteyi yeni kazananlar için), öğrenim not çizelgesi ve öğrenci belgesi (ara sınıflar için öğrenci belgesi okul idaresinden alınacak, transkript internetten alınabilir), geçti kaldı belgesi (hazırlık okuyanlar için), öğrenci nüfus cüzdanı fotokopisi, anne veya babaya ait ikametgah, burs alacak öğrenciye ait banka hesap cüzdan fotokopisi veya hesap bilgisi dökümü, ailenin maddi durumunu gösteren belge ve 1 adet vesikalık fotoğraf isteniyor. Burs başvurusu hakkında daha fazla bilgi almak isteyen vatandaşlar, Kepez Belediyesi’nin 0 242 310 58 58 numaralı hattından dahili 1831 veya 1835 numaralarını arayarak bilgi edinebilir.