06 Kasım 2024 Çarşamba
İstanbul 10°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

KTM'nin 'Duke' modelleri yenileniyor

Avusturya kökenli motosiklet üreticisi KTM, Duke modellerini yenileyerek 2024 yılına hızlı bir giriş yapmak istiyor. Yapılan değişikliklerle motosikletin şasisi, elektronik aksamı, tasarımı ve motorunda ciddi değişikler yaptı.

KTM'nin 'Duke' modelleri yenileniyor
A+ A-

 KTM'nin 390 Duke, 250 Duke ve 125 Duke modellerinde ciddi değişiklikler yapacak. Ünlü motosiklet üreticisi 2024 yılına hızlı bir giriş yapmak için hazırlanıyor. 

 'Yarışa hazır' sloganı ile gönüllerde taht kuran KTM, yine performans odaklı yaklaşımıyla 2024 yılına hazırlanıyor. Yeni 390 Duke artık 373cc yerine, 398.7cc hacimli bir motor olacak. Bu motor 8500 devirde 44hp güç ve 7000 devirde 39 Nm tork üretecek hale gelecek. Bu yeniliklerle A2 ehliyet sınıfında alınabilecek en güçlü modellerden biri olacak.

 Yenilikler sadece motorla sınırlı değil. Çelik kafes, ana şasi ve alüminyum yardımcı şasiden oluşan yeni çift parçalı şasi tasarımının sürüş hissiyatını geliştirdiği ve stabiliteyi arttırdığı iddia ediliyor. En dikkat çeken özelliklerinden biri ise yeniden tasarlanan arka maşa ile beraber arka amortisörün sağ tarafa alınmış olması. Bunun bir sonucu olarak hava kutusu ve egzoz tasarımı da tamamen değişecek. Egzoz susturucusu artık motorun hemen altında yer alıyor. Sele yüksekliği 830mm'den 820mm'ye inmiş ve 800mm seçeneği de mevcut.

 43mm WP Apex, ön çatallarda sönümleme ve sıkıştırma ayarı ile gelecek. Arka tarafta ki 150mm hareket mesafeli WP Apex amortisör ise ön yükleme, sönümleme ve sıkıştırma ayarı ile gelecek. Elektronik donanımlar arasında viraj ABS'si, çekiş kontrolü, sürüş modları, kalkış desteği, TFT ekran ve opsiyonel quickshifter da donanımlar arasında olacak.

Kaynak: motorcular.com

Son Dakika Haberleri KTM KTM Duke KTM 390 Duke KTM 250 Duke KTM 125 Duke