Lexus’un hedefi gençlere ulaşmak
Otomobil üreticisi Lexus'un B-SUV modeli LBX, 2024’te Mart ayında Türkiye pazarında satışa sunulacak.
Lexus LBX’in lansmanında değerlendirmeler yapan Lexus Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Ali Haydar Bozkurt, Lexus’un Türkiye pazarındaki büyümesinin altını çizdi. Bozkurt, şöyle konuştu: “Lexus’un Türkiye pazarına girişinin ikinci 5 yılını, ‘atak yılı’ olarak tanımlamıştık. LBX de markamızı daha genç ve tamamen yeni bir kitleyle tanıştıracak. Lexus olarak 2024 yılında hedeflediğimiz 1000 adetlik barajı aşmayı hedefliyoruz.”
Lexus’un yıl sonu öngörülerini de paylaşan Bozkurt, genel pazarın 1 milyon 150 bin seviyelerinde kapanmasını beklediğini ifade ederek “Premium segmentte ilk 11 ayda yaklaşık 95 bin adetle yüzde 68’lik bir büyüme gerçekleşti. Yıl sonunda 100 bin adetleri aşarak yeni bir rekor kırılacağını öngörüyoruz.” diye konuştu.