Muğla Marmaris Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...
Muğla ili Marmaris Belediyesi bünyesine personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?


İŞKUR'da yayınlanan ilana göre, Muğla ili Marmaris Belediyesi bünyesinde istihdam edilmek üzere 'elektrik mühendisi' personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
MARMARİS BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak.
657 sayılı Kanunun 48. Maddesinin (1), (4), (5), (6), (7), (8) numaralı alt bentlerinde belirtilen şartları taşımak.
Kamu haklarından mahrum olmamak. (Yapılacak Güvenlik Soruşturması ile de tespit edilecektir) Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olmak.
Vardiyalı veya değişken çalışma saatlerine uymak, İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatına göre ayakta çalışmaya engel bir sağlık sorunu olmamak.
Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak.
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olmak
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Nüfus cüzdanı fotokopisi
1 adet vesikalık fotoğraf
Askerlik durum belgesi (barkotlu e-devlet çıktısı olabilir)
Yerleşim Yeri Belgesi (barkotlu e-devlet çıktısı olabilir)
Adli sicil kaydı (barkotlu e-devlet çıktısı olabilir)
Diploma onaylı sureti (barkotlu e-devlet çıktısı olabilir)
Başvuru evrakları İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne elden şahsen teslim edilecektir.
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Adaylar başvurularını ŞAHSEN, 26-28 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirebilecek. KILAVUZ: https://media.iskur.gov.tr/101976/mugla-marmaris-belediyesi-personel-as-28-02-2025.pdf