Mersin Büyükşehir Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...
Mersin Büyükşehir Belediyesi Denizkızı Turizm A.Ş tarafından istihdam edilmek üzere 5 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki başvuru şartları neler? Kimler başvuru yapabilecek? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?


Mersin Büyükşehir Belediyesi bünyesinde, Denizkızı Turizm A.Ş tarafından istihdam edilmek üzere 5 komi personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Kimler başvuru yapabilecek? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
MBB 5 PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1- En az lise mezunu olan,
2- Deneyimi olan,
3- Sorumluluk bilinci yüksek
4- Ekip çalışmasına ve yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek.
5- İletişim gücü yüksek, üretken, yenilikçi
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Başvurular, 20 Ocak 2025 tarihine kadar Mersin Büyükşehir Belediyesi Denizkızı Turizm Anonim Şirketi mail adresi üzerinden gerçekleştirilebilecek. basvuru@denizkiziturizmas.com
KILAVUZ: https://media.iskur.gov.tr/100279/komi.pdf