Pasaj'da cirolar katlandı
Elektronik ürün kategorisinde satış yapan ilk pazaryeri platformu Turkcell Pasaj'a ilişkin yeni veriler paylaşıldı.
Turkcell bayilerinin Pasaj içerisindeki cirosu yüzde 61’e ulaştı. Turkcell Pasaj’ın cirosu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla 3 kat artış gösterdi. Platformun ürün bazlı satış adedi ise bir önceki yılın aynı dönemine göre 2 kat arttı. Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, “Satış kanallarını kesintisiz bir şekilde müşteriyle buluşturma prensibiyle yola çıktığımız Turkcell Pasaj, şimdi de Pasaj Tablet projesiyle Turkcell bayilerinin içerisinde yer alıyor. Bu entegre ve bütüncül bir kanal deneyimi sunan projeyle Turkcell mağazalarını ziyaret eden müşterilerin daha geniş teknolojik ürün yelpazesine ulaşmasını ve bayilerimizin stok tutmadan satış yapmasını sağlıyoruz.” diye konuştu.