24 Kasım 2024 Pazar
İstanbul
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Seçimler için 2 milyar lira israf

14 Mayıs Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri, bayrak, şapka, kalem ve anahtarlık başta olmak üzere promosyon ürünlerine yönelik talebi artırırken bu sürecin sektöre 2 milyar lira katkı sağlayacağı öngörülüyor.

Seçimler için 2 milyar lira israf
A+ A-

Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yücetürk, sektör olarak birçok ürün grubunda geniş ürün portföyüne sahip olduklarını söyledi. Geçmişte eşantiyonlarla işe başlayan sektörün, kurumsal hediye ve tanıtım ürünleri boyutuna geldiğini belirten Yücetürk, seçimlerde de hem partilerin hem milletvekili aday adaylarının kendi tanıtımlarını yapmasında en önemli aracın promosyon ürünleri olduğunu bildirdi. Yücetürk, "Promosyon sektörü için seçim dönemleri işlerimizin en yoğun olduğu dönemlerdir. Özellikle seçime son bir ay kala sektörümüz daha da yoğunlaşıyor. Birçok ürün grubuyla seçim döneminde partilere ve milletvekili aday adaylarına hizmet veriyoruz. Bu dönemde en çok bayrak, şapka, anahtarlık, kalem ve baskılı çanta gibi ürünler tercih ediliyor." dedi. Yücetürk, promosyon ürünlerinin, partilerin ve milletvekili aday adaylarının tanıtımlarındaki önemine işaret ederek, promosyon harcamalarının yapılacak seçimlerde sektöre 2 milyar lira civarında katkı sağlamasını beklediklerini dile getirdi.

Seçim