08 Eylül 2024 Pazar
İstanbul 21°
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Teknosa ilk 6 ayda yüzde 110 büyüdü

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, ilk altı ayda geçen yıla göre yüzde 110’luk büyüme ile cirosunu 6 milyar 249 milyon liraya, net kârını da 191.8 milyon liraya çıkardı.

Teknosa ilk 6 ayda  yüzde 110 büyüdü
A+ A-

Türkiye’de sektörünün ilk teknoloji odaklı pazaryerini şubat ayında kuran Teknosa, e-ticarette de brüt işlem hacmini (GMV- Gross Merchandise Value) 902 milyon liraya taşıdı.
Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, müşteri odaklı olma, büyük veriyi etkin kullanma ve dijitalleşme yolunda attıkları öncü adımların finansal sonuçlara yansıdığını söyledi. Timur, planlanan yatırım tutarını 169 milyon liradan 188 milyon liraya yükselttiklerini belirtti.
Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de dijitalleşme ve müşteri dönüşümünde, sağlıklı ve istikrarlı şekilde yükselen bir performans yakaladıklarını vurguladı. Sezgin, “Şubat ayından bu yana teknosa.com’daki ürün sayımız 15 kattan fazlasına ulaştı, pazaryerimizdeki diğer satıcılar Türkiye’nin her noktasına satış yaptı.” dedi.

Büyüme tekno sa Sabancı Holding