19 Aralık 2024 Perşembe
İstanbul
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Trendyol Grup Başkanı Çağlayan Çetin: E-ihracata üç yılda 500 milyon dolar yatırım yapacağız

Trendyol Grup Başkanı Çağlayan Çetin: E-ihracata üç yılda 500 milyon dolar yatırım yapacağız
A+ A-

Trendyol Grup Başkanı Çağlayan Çetin, “Birleşmiş Markalar Derneği ile perakende sektörü için gerçekleştirdiğimiz işbirliğini bir adım daha öteye taşıyarak, Türk markalarını global arenaya taşıyacağız” dedi. Çetin, Trendyol olarak teknoloji, lojistik ve pazarlama alanlarında, önümüzdeki üç yıl içinde 500 milyon dolar yatırım yapacaklarını bildirdi. Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel de “Derneğimiz çatısı altındaki 452 markanın büyük bölümünün bu fırsatı en iyi şekilde değerlendireceklerine inanıyorum” diye konuştu.

‘2023 E-İHRACAT HEDEFİMİZ1 MİLYAR DOLAR’

Avrupa'nın 27 ülkesindeki müşterileriyle Türk üreticilerini buluşturduklarını, ayrıca 50'den fazla global e-ticaret platformunda yer aldıklarını belirten Çetin, hedeflerini şöyle özetledi: “2023 yılında e-ihracat hacmi hedefimizi ise 1 milyar dolar olarak belirledik. 2021'de Avrupa’dan Orta Doğu ve Afrika’ya, çok geniş bir coğrafyada 100’e yakın ülkeye ihracat yaptık. Şu an globalde, yerli üreticilerimizin ürettiği ürünlere Trendyol aracılığıyla ulaşan 4 milyon müşteri bulunuyor. Ülkemize döviz girişini artırmaya katkıda bulunacağız. Hedefimiz 5 yıl içinde Trendyol’un toplam satışları içerisinde e-ihracatın payını yüzde 33’e çıkarmak. Esnafımızı, KOBİ’lerimizi ve markalarımızı tüm dünyada satış yapabilir hale getireceğiz.”

Trendyol Yatırım çağlayan çetin e-ihracat 500 milyon dolar