19 Kasım 2024 Salı
İstanbul
  • İçel
  • Şırnak
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Şanlıurfa
  • Çorum
  • İstanbul
  • İzmir
  • Ağrı
  • Adıyaman
  • Adana
  • Afyon
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Düzce
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gümüşhane
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • Kırşehir
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kütahya
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kilis
  • Kmaraş
  • Kocaeli
  • Konya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Muş
  • Muğla
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak

Türkiye'ye Uludağ üzerinden giriş yaptı

Alpine, Türkiye'ye Uludağ üzerinden giriş yaptı. İkonik Fransız premium spor otomobil markası Alpine, markanın doğduğu Fransız Alplerinden esinlenen ve Uludağ’da gerçekleşen lansmanla tanıtıldı.

Türkiye'ye Uludağ üzerinden giriş yaptı
Türkiye'ye Uludağ üzerinden giriş yaptı

Türkiye'de MAİS AŞ'ni in yeni markası olan Alpine’in tanıtım toplantısı, Uludağ’ın en yeni otellerinden Swissotel Uludağ’da gerçekleştirildi. MAİS AŞ Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, toplantıda yaptığı konuşmada, "Alpine’in MAİS’in yeni markası olarak Türkiye’ye giriş yapmış olması oldukça gurur verici. Alpine, bildiğimiz otomobil yaklaşımlarından tamamen farklı olan, sportif ve estetik detayların bir arada bulunduğu, geçmiş ile geleceği birleştirerek günümüze adapte eden premium spor bir marka. OYAK’ın uzun yıllara dayanan tecrübesi ve desteği sayesinde Renault ve Dacia markalarının uzun zamandır Türkiye’deki temsilcisi olarak, Alpine markasını da MAİS bünyesine katmış olmak, pazar dinamiklerinde MAİS’i daha da güçlendirecek." dedi.

Alpine’in Türkiye’ye gelmesinde OYAK Genel Müdürü Süleyman Savaş Erdem’in vizyonunun çok önemli olduğuna dikkati çeken Çağdaş, "O olmasaydı bunu başaramazdık. Kendisine huzurlarınızda bir kez daha teşekkür ediyorum." diye konuştu.

Yıllardır pistlerde önemli zaferler kazanan Alpine’in, 3 farklı versiyonuyla Türkiye'ye giriş yaptığını bildiren Çağdaş, "Motor sporları tutkunlarının, özellikle de lüks ve konforu heyecan verici bir sürüş deneyimiyle yaşamaktan zevk alanların tercihi olacak yeni markamız, spor otomobil anlayışını bambaşka bir boyuta taşıyacak. Türkiye, Alpine’in kendine özel bir yer bulacağı en önemli ülkeler arasında. Alpine, MAİS İstanbul Şubemizde bulunan Alpine Center İstanbul’’da kullanıcılarını karşılamak için hazır olacak." diye sözlerini tamamladı.

Marka gücünü, tecrübesini ve kalitesini, her geçen yıl daha da artırdığı yüksek teknolojisi ile birleştiren Alpine, A110 modelinin üç versiyonunu bun aydan itibaren satışa sundu. İkonik tasarımı ile geçmişten günümüze uzanan Alpine; A110, A110 GT ve A110 S versiyonlarıyla premium bir deneyim sunmaya ve macera severler ile koleksiyonerlerin objektifine girmeye hazır. İstanbul Sarıyer’de yeni açılan A110 modelinin satışının gerçekleşeceği Alpine Center İstanbul, markanın uluslararası genişleme stratejisi çerçevesinde dünyadaki 155. satış noktası olurken; Türkiye ise uluslararası pazarda Alpine’i temsil eden 5. ülke oldu.

Türkiye’de A110, 5 milyon 900 bin lira, A110 GT 6 milyon 800 bin ve A110 S de 7 milyon lira opsiyonsuz fiyatlarla satılacak. Bu yılki satış hedefi 16 adet olarak açıklanırken, şimdiden siparişlerin gelmeye başladığı bildirildi.

Öte yandan, her detayı ayrı özenle planlanan tanıtım toplantısının gerçekleşeceği otel de özel olarak seçildi. 1940 yılında Anıtkabir’in mimarı Emin Onat ve Türkiye’nin ilk kadın mimarlarından Prof. Dr. Leman Tomsu tarafından Uludağ’ın 1500 metre rakımlı eteklerinde bir sanatoryum olarak tasarlanan, günümüzde ise wellness konseptine sahip olan otelde, davetliler için Alpine ruhunu lansmanın her noktasında ayrı deneyimlerle yaşayabilecekleri bir lansman kurgusu oluşturuldu.

Otele girişleri sırasında kendilerine ”Kendini Dinle”, ”Keyfini Çıkar” ve ”Kendinle Yarış” temalı kartlar sunulan davetliler, seçtikleri kartlara göre gruplara ayrılarak her deneyim alanını farklı zaman dilimlerinde yaşadılar ve daha önce yapılmamış bir lansman kurgusunu deneyimleme fırsatına eriştiler. Otelin yanı başındaki gölde, otelin eşsiz manzarasında ve tarih ile iç içe geçen dokusunda özel bir deneyim yaşadılar.

Lansmanın en özel deneyim alanı olan Alpine Stage’de ise motor sporları konusunda deneyimli özel pilotlar, davetlilere 8 kilometrelik gerçek ralli parkurunda Alpine’in güçlü performansını en ince ayrıntısına kadar hissedebilecekleri ekstrem bir sürüş deneyimi yaşattılar.

Kaynak: AA
Türkiye Uludağ