Ulukışla Belediyesi personel alacak! İşte başvuru şartları...
Niğde Ulukışla Belediyesi tarafından personel alımı yapılacak. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
Niğde Ulukışla Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere büro personeli alımı yapılacağı duyuruldu. Başvurular yalnızca 20 Ağustos 2024 tarihinde gerçekleştirilebilecek. Peki başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ULUKIŞLA BELEDİYESİ PERSONEL ALACAK
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2-18 yaşını tamamlamış olmak.
3-EN az önlisans mezunu olmak
4- Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
5-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık aylığı almamak
6-En az 1 yıl ulukışla ilçesinde ikamet ediyor olmak
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
1-Öğrenim durum belgesi
2- Nüfus cüzdanı fotokopisi
3- Ikametgah 4-sağlık raporu
5-2 adet fotoğraf
6- Sgk hizmet dökümü
7- Adli sicil kaydı
8-Müracaatlar şahsen yapılacak.
Kılavuz: https://media.iskur.gov.tr/92721/ccf_000121.pdf