Üsküdar Belediyesi 14 personel alacak! İşte başvuru şartları
Üsküdar Belediyesi tarafından istihdam edilmek üzere 14 personel alımı yapılacak. Peki hangi pozisyonlara personel alınacak? Başvuru şartları neler? Başvuru için gerekli belgeler neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
İstanbul Üsküdar Belediyesi tarafından farklı pozisyonlarda istihdam edilmek üzere toplam 14 personel alımı yapılacağı duyuruldu. Peki Üsküdar Belediyesi hangi pozisyonlara personel alımı yapacak? Başvuru belgeleri neler? Başvuru genel şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?
ÜSKÜDAR BELEDİYESİ 14 PERSONEL ALACAK
HANGİ POZİSYONA KAÇ PERSONEL ALINACAK?
1 Sekreter
1 İletişim Danışmanı
1 Elektrikçi
2 Budamacı
9 Engelli Personel
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
28.04.2018 tarih ve 30405 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “İl özel idareleri, belediyeler ve bağlı kuruluşları ile bunların üyesi olduğu mahalli idare birliklerinin personel çalıştırılmasına ilişkin hizmetlerin gördürülmesine ilişkin usul ve esaslar”ın 4. Maddesindeki şartları taşımak:
Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekliliğe hak kazanmış olmak veya emekli olmamak
T.C. vatandaşı olmak
Kamu haklarından mahrum olmamak
Affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlardan, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlardan mahkum olmamak
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak
En az ilkokul mezunu olmak
İstanbul’da ikamet etmek
Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek
BAŞVURULAR NEREDEN VE NASIL YAPILACAK?
Üsküdar Belediyesi tarafından gerçekleştirilecek personel alımına başvuruda bulunacak adaylar, 18 Ocak 2025 tarihine kadar ik@usper.com.tr adresine özgeçmiş göndererek başvuruda bulunabilecek. E-mail dışında başvuru kabul edilmeyecek.
Gönderilen özgeçmişler değerlendirildikten sonra uygun bulunan başvuru sahipleri görüşmeye çağrılacak.
Başvuru kılavuzu: https://media.iskur.gov.tr/100202/uskudar-belediyesi-personel-a-s.pdf