Volvo'nun logosu değişti
97 yıllık otomotiv devi Volvo, logosunu yedinci kez değiştirdi. Firma, yeni logosunun iki boyutlu olarak ilk kez Facebook üzerinden sundu.
Yayınlanma:
Güncellenme:
Bağlantıyı Kopyala
A+
A-
İsveç merkezli otomotiv üreticisi Volvo, logosunu yenilediğini duyurdu. Firmanın iki boyutlu yeni logosu, ilk olarak Facebook'ta gösterildi.
97 yıllık tarihindeki 7. logo değişimini yapan markanın logosundaki son değişiklik 2016 yılında yapılmıştı.
YENİ TASARIMDA ÖNE ÇIKANLAR
Yeni tasarımda, siyah rengin ön planda olması dikkat çekerken, önceki logolarda olduğu gibi daire ve ok figürü yer alıyor.
Volvo has revealed a new logo: https://t.co/0WdHNZabLr pic.twitter.com/Iq3N1ARnLp
— Design Week (@Design_Week) September 27, 2021