Türkiye'deki 61 milyondan fazla seçmen, yerel yönetimde 5 yıl boyunca söz sahibi olacak kişileri belirlerken rakipler arasındaki yoğun rekabet, dijital pazarlama sektörüne de yansıdı. Özellikle son günlerde rekabet dikkat çekerek son 30 günde 500 milyon TL’nin üzerinde dijital reklam verildi.
Seçimİstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, Saraçhane’de düzenlenen mazbata töreninde açıklamalarda bulundu. İmamoğlu, 'Sayın Erdoğan, İstanbul'un geleceğini sizinle konuşmaya hazırım. Yine randevu istiyorum, bakalım ne olacak.' ifadelerini kullandı.
Recep Tayyip Erdoğan31 Mart 2024 yerel seçimlerinde rekabetin oldukça yüksek olduğu bir alanda Facebook'tu. Facebook, aralarında Murat Kurum, Ekrem İmamoğlu, Hamza Dağ, Muhittin Böcek, AK Parti, CHP ve DEVA Partisi'nin bulunduğu reklam harcamalarını açıkladı. Peki en çok harcamayı hangi parti ve aday yaptı?
FacebookSONAR Araştırma Başkanı Hakan Bayrakçı, hakkındaki anket iddialarından sonra ilk kez konuştu. Bayrakçı, son 10 günde yapılan anketlerde dramatik değişim olduğunu ve oyların CHP Adayı İmamoğlu'ndan yana döndüğünü kaydetti.
31 Mart 2024 Yerel SeçimlerEkrem İmamoğlu'nun Saraçhane'deki konuşmasının dikkat çekti. İmamoğlu'nun Saraçhane'deki konuşması, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da AK Parti Genel Merkezi'ndeki konuşmasıyla aynı anda başladı. İmamoğlu konuşmasında 'Halk bizi seçerek bize ne mesaj verdiyse hükümete de verdi' dedi.
31 Mart 2024 Yerel SeçimlerSandıkların kapanmasıyla birlikte 31 Mart 2024 seçim sonuçlarının ne zaman açıklanacağı, İstanbul Büyükşehir Belediyesini kimin kazandığı vatandaşlar tarafından araştırılan konuların başında geliyor. Peki İBB seçim sonuçları ne oldu? İstanbul Büyükşehir Belediyesini kim kazandı?
İBBİYİ Parti İstanbul İl Başkanı Yücel Coşkun, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun, Belediye Meclis üyesi İbrahim Özkan aracılığıyla İYİ Partili bir belediye başkan adayına genel müdür yardımcılığı teklif ettiğini açıkladı. Coşkun, söz konusu iddiayı 'siyasi rüşvet' olarak nitelendirdi.
31 Mart 2024 Yerel Seçimler