Ticaret Bakanlığı bünyesindeki Reklam Kurulu ile Reklam Özdenetim Kurulu, sosyal medya reklamlarının tüketicilere doğru ve yanıltıcı olmayan şekilde ulaşması amacıyla "Sosyal Medya Reklamlarının Yapay Zeka ile Taranması Projesi"ni hayata geçirdi.
Ticaret BakanlığıEtike, dezenformasyonla (yalan, çarpıtma) mücadele için hazırlanan yasanın 29'uncu maddesinin sadece interneti kapsaması gerektiğini belirtti. Etike, ‘gerçeğe aykırı bilgi yayma’ tanımına ‘bile bile yaymak’ şartının getirilmesini önerdi.
ERKİN ETİKESosyal medya düzenlemesinde son aşamaya gelindi. Milyonlarca kişiyi yakından ilgilendiren "Dezenformasyonla mücadele yasa teklifi" Meclis Başkanlığına sunuldu. İşte sosyal ağları ve milyonlarca kullanıcıyı ilgilendiren yeni değişiklikler….
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARI