SARIYER AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ 2024 YILI İÇİN 12 AYLIK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-SARIYER SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 2024 Yılı İçin 12 Aylık Bakım Onarım Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN : 2023/1264781
1-İdarenin
a) Adı : AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-SARIYER SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : İstanbul Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Cumhuriyet Mahallesi Araba Yolu Caddesi No:35 Sarıyer/İSTANBUL 34457 SARIYER/İSTANBUL
c) Telefon ve faks numarası : 2123283535 - 2122231172
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmet alımın
a) Adı : Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 2024 Yılı İçin 12 Aylık Bakım Onarım Hizmet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı :
Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 2024 Yılı İçin 12 Aylık Bakım Onarım Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.01.2024, işin bitiş tarihi 31.12.2024
d) İşe başlama tarihi : 01.01.2024
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 30.11.2023 - 11:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Sarıyer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Konferans Salonu
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:
istekliler ihaledeki kalemlerden en az birini kapsayan veya ayrı ayrı olmak üzere ISO 9001 belgelerini ihale dosyasında sunmalıdırlar.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. İş deneyim belgesi olarak, birinci kısma teklif verecek olan istekliler, kamu hastaneleri veya özel hastanelerde MAKİNE TEÇHİZAT BAKIM VE ONARIMI adı altında yapılmış her türlü iş; İş deneyim belgesi olarak, ikinci kısma teklif verecek olan istekliler, kamu hastaneleri veya özel hastanelerde TEMİZLİK HİZMETİ ALIMI adı altında yapılmış her türlü iş; İş deneyim belgesi olarak, üçüncü kısma teklif verecek olan istekliler, kamu hastaneleri veya özel hastanelerde İLAÇLAMA VE DEZENFEKSİYON HİZMETİ ALIMI adı altında yapılmış her türlü iş; İş deneyim belgesi olarak, dördüncü kısma teklif verecek olan istekliler, her türlü Asansör Bakım Onarım Hizmet Alımı adı altında yapılmış her türlü iş; benzer iş olarak kabul edilecektir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,71
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
#ilangovtr Basın No ILN01931016